13/4 -09

Idag har jag varit på KDRF och haft stalljour. Det blev att stiga upp tidigt (halv6) för att moppen min är inte den snabbaste ;P Efter jouer for jag till tarzan och red i det soliga vädret :)
Nu blir det lite kort om vad som har hänt sen sist :)

Tors: Var med Fia, ewe, natta, bella, sandra, viktor, viccan och andreas hos nattas pappa. Vi chillade och umgicks. Som vanligt somnade jag först kl 1 och resten var vakna nån timma längre (A)

Fre: Tarzan och sen sov vi i stugan. vilket betyder utan internet och inte 3:an och 5:an på tven.

Lör: JAg och alice sov hos Fia och ewe var med oss på kvällen :) vi såg film och snackade. Sen hittade jag och alice den lilla gulliga och söta emelie :] fias get (A)

Sön: Var hos mina kusiner i staugan och sjöng singstar och käka god mat :) Plockade också fram moppen :)

Vi synes ;*
/Sara

Kommentarer
Postat av: Alliebrallie

ÄMÄLÄÄÄ !:D <3<33

2009-04-13 @ 16:03:16
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0