14/4 -09

Idag har jag varit riktigt lat okej jag sov inte så länge för att jag hade ställt mobilen på 9. Steg upp åt frukost sen la jag mej i sängen igen för att se en  film. När filmen var slut åt jag lunch och sen la jag mej igen för att läsa bok. Vid ca 2 åt jag en macka och tog moppen till Tarzan. Jag och johanna red ut samtidigt som jag försökte prata med alice, ewe, fia och viccan om vi skulle hitta på nått på kvällen men det blev inget av. Sitter nu här och halvlatar mej och funderar om jag ska gå och se på tv eller sitta kvar här.
Imorgon ska jag då ta tag i mitt liv lite grann och så blir det då hoppning på kvällen. Hade då tänkt stanna och se när alice rider för man har ju moppen nu så mamma kan inte klaga. ;) Stannar nån med mej? :)


1. ewe och snoman, ni är mke söta :]  2. Emelie :]


Synes;*
/Sara

Kommentarer
Postat av: ewe

du e söt :*

2009-04-16 @ 20:26:57
Postat av: sara

åååh min älskade geet :)

2009-04-21 @ 12:25:03
URL: http://saraba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0