20/4 -09

Ojj nu var det lääänge sen. Det får bli som vanligt en kort sammanfattning om det som har hänt :)

Torsdag: Gick på stan med ewe, vi träffade på viccan, fia och bella nice:) köpte skor :)

Fredag: Tarzan. På kvällen blev det mys med ewe, fia, viccan och alice :) film mm :) Jag sov över hos äääälice :)

Lördag: Vi vaknade vid 11 och jag tog cykeln till stugan vid 12. Det tar betydligt längre tid hem än till stan ;O Tog moppen till kg och lilleman :) På kvällen blev det tjejerna igen, fia, viccan, alice och ewe :) Jag och fia sov över hos alice:)

Söndag: Jag, fia, alice och sara for till piteå på en kurs. Väl tränad som den hette fick oss att nu börja vårat nya liv:)

Idag är jag på skolan och är bara allmänt depp.. vet inte ens varför... :/ Sen har jag tappat bort mitt busskort och det blir jävligt dyrt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi synes.
/Sara

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: JAA!!!=D

Bra att du är gladare;*<3

2009-04-20 @ 13:38:56
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0