23/4 -09

Nu sitter jag på skolan och har ett uppdrag med namn att äga häst. Vi ska då räkna ut hur mke det kostar att ha en häst, nåt man verkligen inte vill veta (A) Under år ett blir kostnaden 105 193 :O men då är det medräknat en transport för 20 000 och den maraton vagn för 20 000. men ändå!

Igår var vi på edelvik och hade bild. det var tråkigt som vanligt men vi chillade och ritade i solen och det var riktigt nice ;) jag han med en tidig buss hem och kunde åka buss med riktigt fina människor<3
På kvällen var det hoppträning på utebanan. Costner var lite som han var förrut att direkt nät man vänder upp mot hindret börjar han bromsa... det värsta är nog att jag blir så jäkla sur på han fast det är typ jag som inte kan rida.............

Nog med det.. Jag måste bara säga att jag är råpepp på helgen :D

vi synes;*
/Sara


Kommentarer
Postat av: Sofi

Det är aldrig roligt att räkna ut hur mycket det kostar att äga häst. Själv så försöker jag blunda varje gång jag tar upp plånboken =)

2009-04-23 @ 15:54:18
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se
Postat av: ewe

Haha, man vill typ inte veta hur dyrt de verkligen är... :P

Ha de JÄTTE roligt i helgen!!:* och lycka till<3

2009-04-23 @ 15:57:57
Postat av: Sofia

SV: Tack;*<3



Hörredu, du kan visst rida!!

Nu peppar vi umeå;)

2009-04-23 @ 20:57:41
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: alliebrallie

SARA! DU kan visst rida! Det är bara costner som är så jäkla envis!

Du får inte trycka ned dig själv sådär...<33

2009-04-23 @ 22:05:28
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0