27/3 -09

Nu har jag varit ett tag på skolan och känner att energin inte riktigt finns där. Det är fika om en kvart så då är det bara att laddda om och köra ett sista ryck! Jag håller på att skriva en rapport om att äga häst men word vill inte riktigt som jag vill.. efter en timma är det äntligen löst och det var sidonummer som skulle på plats ;O jag fick inte skriva in dom som vanligt utan det finns tydligen en inställning till det. nån som visste det?

Idag efter skolan blir det nog middag i bilen (javet inte bra) så jag hinner rida tarzan innan vi i stallet som börjar kl 7 :) idag ska jag då bygga ihop hans inspänningstygen :)

Dagens outfit:
*tygskor
*svarta leggings
*turkos tunika
*svart kofta

Vi synes;*
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0