27/4 -09

Åter igen var det länge sen jag skrev (A)

Fredag: Jag red exidus och delerius på lektion med skolan:) sen efter drog jag vidare till lillplutten :] På kvällen tog jag min sjukt snabba moppe hem till sofia. Vi skrittade mys och tina barbacka. Sen åt vi supergod mat<3 Efter smörjde vi mysans sele det tog 2,5 timma vi var inte snabba (A) måste bara säga att sofia har fint rum :]


Lördag: Steg upp 6 för att rida tarzan, det blev en ganska kort barbacka runda :) han skötte sig jättefint :) Sen for jag till kdrf och hjälpte sofia med det sista innan tävlingen och halv 12 gick bussen mot umeå.

Tävlingarna gick bra och jag tror alla var nöjda :)

Söndag: Kom vi hem ca kvart i 5. Jag var stallvärdinna med gulliga alice ;] sen efter det blev det att rida tarzan, det blev bara skritt eftersom jag var trött ;) 


Costner från i onsdags



Vi synes;*
/Sara


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för helgen!;*<3

2009-04-27 @ 20:32:50
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0