3/4 - 09

OJOJ nu var det sjukt länge sen jag uppdaterade, lite pinsamt. jag ska försöka förbättra mej :)

Nu blir det lite kort om det som har hänt senaste tiden :)
helgen förra veckan
Lör:
Tog tarzan till ridhuset för första gången, han var jättefin :) tömkörde för håkan :) På kvällen var jag, ewe, sofia, viccan, andreas och alice hemma hos alice i staaan :) tyvärr for viccan och andreas hem :(

Sön:
Lagom trötta åkte vi hem till kg. Skrittade lilla T (som jag kallar pållen för nu för tiden ;P)

Mån:
Skola, vi var i stallet hela dagen :) på kvällen var det USmöte:)

Tis: Skola igen även nu i stallet :)

Ons: Skola, Hoppning med Costner min lilla 'älsklingsplutt;* han gick faktiskt fint

Tors: skola i stallet, sen lilla T han har blivit jättefin nu :)

Fre ( idag): Hoppade lafajette :) blev faktiskt 90 cm :) Sen blev det lilla T.

Det blev lite kort om det :) I helgen är planerna att sova på kdrf :)

Synes ;*
/Sara

Kommentarer
Postat av: Sofiia

Lilla T, så sjuukt gulligt:]

2009-04-03 @ 20:47:57
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0