14/8 -09

Tjo!

Oj,oj, nu var det verkligen länge sen jag uppdaterade och måste då skylla på att jag har jobbat och haft mycket annat att göra. Det få bli en kort liten lista på vad som har hänt:
- Jobb
- Tarzan
- Förberedelser till Skellefte horse race
- Skellefte horse race

Idag har jag pratat med Tage och det blir lite förändringar nu på skolan. Jag ska läsa Kemi A i stan onsdagar och fredagar, torsdagar blir på kdrf, måndagar kärnämnen och tisdagar uppdrag. Så ser min hösttermin ut + att det blir 3 veckors praktik, jag tror jag vet vars jag vill vara! Nu kanske det inte är så interesant att veta det här men jag skitar i Kemi B och fysik A och B. Det blir allt krut på matte och engelska. Och HÄSTARNA!

Nä nu slutar jag;)

Synes!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0