21/8 -09

Tjo!

Nu har skolan dragit igång igen med två nya i klassen Sofia och Carro, annars känns det ungefär som vanligt på skolan. Nu har jag äntligen fått koll på hur hösten ska se ut för min del med vad jag ska läsa typ Matte B hela tiden.

I onsdags var det hoppning på kdrf och jag hade Kansas, jag gillar han lite mer för varje gång jag rider honom men vet inte riktigt än vem som jag vill tävla än. Igår kväll, torsdag, var jag på kdrf igen eftersom jag är stallvärdinna nu på torsdagar. Det är jättekul att ha teori för småbarn igen, att börja om från början och lära dom nästan allt.

Idag efter skolan gick jag och Sofia på stan, blev lite shoppning på Cubus, en t-shirt och en sjal! Sen har jag hittat skorna jag vill ha, svarta convers från stadium.

Till middag idag åt vi surströmming. Jag var taggad på det innan, men direkt när vi började äta så började jag må illa, inte bra!

Syns<3
/Sara


Kommentarer
Postat av: Sofia

NP2H<3

2009-08-21 @ 21:12:52
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0