22/8 -09

Tjo!

Idag har Tarzan flyttat hem till kgmarken. Det gick jättelätt att lasta och sen väl i kg när vi skulle släppa ihop T med ziccan och amanda gick det också bra. Min söta häst ville bara äta gräs och dissade de två stackars stona som ville prata med honom. Sen fick jag veta idag att T hade tuggat sönder Faipens svans hoppas verkligen inte det blivit en vana..
Kl 3 var vi i viken och fikade tårta och kakor för Linnea min kusin har blivit 10 år! Sen måste jag säga att Felicia har köpt hur snygga skor som hellst! Vita tygskor med kilklack för 99kr på eurosko! Vill ha!!

Nu ska jag ner till viken igen och chilla, det finns ju snabbt internet där;)

synes<3
/Sara

Kommentarer
Postat av: Sofia

SKOOR!!!!<3<3<3

2009-08-22 @ 22:36:51
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0