29/8 -09

Tjo!

Regn, regn, regn, kan det bli tråkigare, nu har jag degat hemma framför datorn och tven i 4 timmar! Nu måste jag rycka upp mej. Men av nån anledning orkar jag inte.. Sen är jag sjukt negg på allt, skolan livet och ja ALLT. Stressad över små saker och jag orkar verkligen inte bestämma nått!! Varför kan ingen sitta och säga till mej hur jag ska göra för jag orkar inte det här! Kul liv jag kommer att ha med tanställning då? jo verkligen..

Försöker tagga om för imorn ska ändå kul att vara på KDRF en hel dag, och kvällen kommer spenderas i bowlinghallen med alla stallvärdinnor! Peppa. <3


Plutten innan han badade <3

nä nu orkar jag inte mer
synes
/Sara


Kommentarer
Postat av: Alllie

dax att uppdatera?:P

2009-09-07 @ 19:39:28
URL: http://aliceli.blogg.se/
Postat av: Stranger

Skaru få tandställning?? Är jag seg eller vad??

2009-09-15 @ 20:30:27
URL: http://hejsanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0