12/2 -09

Vi har nu slutat skolan och sitter och väntar på att tage ska skjutsa oss till bussen.
Idag har  vi typ inte gjort nånting, på morgonen for jag och ida ut och red västerbo och diva, sen var det lunch och efter lunchen så hade vi muntlig redovisning på hästens delar. Det gick typ bra, inget att vara nervös för :)
Idag efter skolan ska jag klippa mej!! Längtar för det har blivit jättelångt.

Igår hade vi ridning och vi hoippade högt :D JAg hade dodde och han var superfin, lyssnade jättebra :) MEn han tyckte det blev lite läskigt när det blev högt, han har så dåligt självförtroende.
Pratade med Anna om bett till Tarzan och hon tyckte att jag skulle testa deltatygel, hoppas det funkar :)

Synes ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0