13/2 -09

Fredag den trettonde. Har inte haft otur idag om man inte räknar med när jag skulle rida tarzan.
Det började med att han var jättepigg och då tänkte jag att det gör faktiskt inte så mke. MEN då kom 2 travare i full fart förbi oss och då tyckte tarzan att han var tillbaka på travet!! Eftersom han inte lyssnar så bra på bettet så gick det inte så bra att bromsa. Så där att jag barbacka, trodde nog att jag skulle flyga nåra gånger... men det gick bra :)

Sen upptäckte jag igår att min häst är mörkrädd :] lite gullit faktiskt :] om han är själv i hagen när det är ljust bryr han sig inte, men om det är mörkt så springer han :( och sen om jag nån gång (då jag vågar) där det inte finns gatlysen så är han jätterädd..

Idag med skolan så hoppade jag Costner <3 han är så gullig :] Sen när vi hade teori så pratade vi om dressyrprogram. Efter sportlovet, eller typ vecka 12 så ska vi rida typ en dressyrtävling :D

Nu tycker jag att jag bara har snackat om hästar men jag har faktiskt bara varit i stallet idag ;)
Men imorn ska jag, sofia, alice och sara på ULK och sova på medlefors :) Det är så hilma god mat där och så äter man hela tiden :] Men vi ska också gymma, bada och basta :)

vi synes ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0