4/2 -09

Sitter på skolan och har faktiskt haft lektioner idag, matte och engelska. Det är faktiskt helt okej och är även kanske kanske lite små roligt eftersom vi bara har det en gång i veckan. Senare idag ska jag har idrott, skidor. Jag tror inte jag har åkt skidor på jätte läng, jo förresten gjorde nog det förra vintern med farfars skidor. Det gick skit!

Efter skolan idag ska jag och pappa fara på maxi och handla lite godis mm till imorn då vi ska ta över nattas pappas lägenhet, längtar :) Som natta sa "den som vill får sova över! Ta med sovsaker. Täcke, kudde, madrass. Ha det gött! Och sov vakna helst ;)"

Men jag har nog tänkt sova på riktigt, förlåt natta. Speciellt om jag och fia ska till ridhuset dagen efter :) JAg måste hinna ta Tarzan till ridhuset innan vi far till thailand.
Om allt går som jag vill så har jag en vagn på lördag :D nu saknas groom så kan jag kanske starta skellefteå horse race :) och en pisk kom jag på (A)

vi synes ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0