4:e dagen

Igar var vi bara och slappade i poolen :) Det var den varmaste dagen, kanndes det som :P Pa kvallen at vi supergod och stark mat :) Efter maten gick vi och shoppade :) JAg kopte en jattefin klanning och en bikini :) Sen sag jag en annan superfin klanning men den var sa dyr ska kolla om jag hittar den billigare nan annan stans, alla klader finns typ likadana pa flera stallen ;)

Idag sa for vi till kata beach, annars brukar vi bada pa karon beach. JAg somnade i solen och har typ brannt mej :(
Imorse var jag faktiskt pa gymmet och sprang, men dom hade ingen hangmaskin :( fia och ewe vet nog vad jag menar (A)
Ikvl blir det att ata pa hotellet :) sa det blir ingen shoppin:)

Ewe, har tarzan varit jattestark och dissat bettet?

tyvarr kan jag inte ladda upp bilder eftersom jag anvander hotellets dator.

Ni far hare bast :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh det låter ju underbart!! Vill också shoppa och sola.... Har du hittat nån väska än?;)

2009-02-25 @ 10:50:15
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: eewwee

han har varit jätte snäll och svarat jätte bra på bettet. Men i torsdags var han lite över pigg och började små busa och bocka lite grann. Men annars har han varit super snäll, han testade att försöka sticka inne i stallet(du fattar nog vad jag menar) men då vart jag typ jätte arg och sen dess har han inte gjort nånting sånt bus och inte heller gått omkring massa utan bara varit jätte glad och stått jätte snällt stilla både ute och i stallet:)



saknar dejj, Ha de bäst nu och som ja sa tidigare, ta me värmen hem sen :]



pussss

2009-02-28 @ 00:04:50
URL: http://ejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0