sol och bad

Nu nar jag forsoker komma pa vad det ar for dag idag sa kommer jag typ inte pa det (A)

I forrgar: Slappade vi bara i poolen och hade det skont. Jag borjar kanna av varmen och vill typ bara sova hela tiden :S pa kvallen shoppade vi en massa det finns typ hur mke som hallst :D jattemanga vaskor men tyvarr ingen som du vill ha sofia :/

Igar: For vi med longtail bat till en strand med mke djungel det var jattemysigt nar vi for pa "upptacksfard". JAg var jattetrott pa kvallen och lite halvemo sa jag gick och la mej tidigt och kollade pa sallskapsresan :P

Idag: For vi buss till patong dar vi badade, vi hittade varsta vattenlandet assa massor med studsmattor mm i vattnet men det kostade sa vi ska fara dit sen igen :D innan vi for till baka gick vi och shoppade da hittade jag en superfin klanning som bara kostade 80 svenska kr :)

Ikvl ska vi ata och sen ar jag sugen pa lite bad i poolen ;)

hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0