Thailand

Efter att ha akt plan i 12 timmar sa har vi nu kommit fram och har sovit en natt :) Jag sov en timma pa planet och sen var vi kom vi fram kl 7 pa morgonen thailanskt tid. Det blev inte sa mke vi gjorde forsta dagen vi tog det mest lugnt, vi badade i poolen och for en svang ner till havet. Men i havet var det typ manetrester som brannde oss.. :( Till midda at vi super god mat men mina sma kusiner,syskon var trotta och typ sov vid middagen. Satan nu gjorde jag natt sa att det blev konstig text. :( det ar typ fel pa tangentbordet :(:(

Idag var vi vid havet och badade enligt felicia badar jag inte mke och det ar darfor jag inte blir brun, men jag tror att det inte ar sa, men hon har nog anda ratt :(
Det ar varmt har men jag vet inte exakta graden :P

Nu tycker oskar att jag ska skriva om honom att han holl pa att do igar kvall, men det stammde nog inte riktigt ;P

Nu ska jag ga, vi syns sen :*


Kommentarer
Postat av: eewwee

Inte dåligt, litar på att du tar med dej värmen hem sen. TAck på förhand//evelinajohansson



(tarzan sköter sig och är jättesöt)

2009-02-22 @ 17:10:09
URL: http://ejoohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att du har det underbart!!=D<3

2009-02-22 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0