10/1 -09

Idag har jag ändå hunnit med endel och jag är jätteglad :)
Kl 11 var jag på kdrf och smörjde träns med sofia:) eftersom jag har så lite att smörja hjälpte jag sofia med selen.
Sen körde sofia mysan och jag fick stå med bak på vagnen =) det är så himla intressant!
Sen drog jag vidare till tarzan och red han en snabbis, håkan och sofia kom och hälsade på min älskling och kollade om selen passade.  Och nu är jag 5500 kr fattigare men jag har en sele :)

Jag är så himla peppad på att köra nu! längtar till i sommar då alla tävlingar kommer igång! =D

Hejsansvejsan

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är det bara vagnen som fattas!!=D

2009-01-12 @ 16:42:59
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0