12/1 -09

Sitter här på skolan och har väldigt tråkigt. Vi har nordisk mytologi i veckan :( Det måste vara det sämsta masn kan börja terminen med. Sen har jag fått veta att alla stalllektioner är omgjorda. Någon väldigt smart människa har gjort så vi inte är i stallet varje vecka utan att vi har typ intervaller. Att vi bara har stall i ca 4 veckor. det är väl kul men då kommer jag inte kunna jobba matte som min mattelärare vill och allt blir bara allmänt cp!

Förutom att skolan suger så är det faktiskt kul att träffa alla i klassen som jag kanske inte umgås mest med :) Roligast att träffa igen var Linnea Vikman för det var verkligen länge sen :)

Ikväll ska jag till sofia för vi har usmöte, jag längtar verkligen :)

Nu ska jag nog fortsätta med att skriva om Tor..
Synes

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHA Tor (L)

2009-01-13 @ 16:08:41
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0