16/1 -09

NU har jag inte bloggat på ett tag, har helt enkelt inte hunnit. Veckan har faktiskt gått riktigt fort och har inte haft så tråkigt alls på skolan som jag har trott det skulle bli :)
Nu ska ni få en kort sammanfattning om vad som har hänt:

Onsdag: Var en vanlig dag på skolan. Förutom att min klass är grymt tråkiga för att dom vägrar ha idrott så jag får alltid vara själv tjej. MEn det är helt okej ändå :) PÅ kvällen red jag på kdrf, hoppning:) fast det går kanske inte riktigt kalla det hoppning (A) JAg hade Dodde för att helena hade bytt ponnier på oss, det var rätt ok.

Torsdag: Det var dagen med stort D. Jag har nu gått på hockey för första gången! Jag gjorde det för att Sofia skulle sjunga, hon sjunger GRYMT bra <3 Du är bäst i världen :) Att gå på hockey var inte så tråkigt som jag trodde. Men dom förlora :( När jag och sandra skulle gå från var vi typ dom ena som skrattade för vi var jättespårade ;)

Fredag: Idag har jag varit på kdrf med skolan :) Hade monami hon var faktiskt rätt ok :) Sen red jag värdens finaste tarzan <3

Synes :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihihihi;*<3

Börja om å nörda stallet.se med mig och ewe btw=]

2009-01-16 @ 20:15:14
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0