24/1 -09

Sitter nu hemma hos farmor och farfar och kom på att jag inte har bloggat på ett tag.

I onsdags så red jag dodde på lektion och jag är faktiskt nöjd med lektionen :)

Torsdag hände det inte så mke har bara varit på skolan och typ inte gjort mke alls.

Fredag var vi med skolan på kdrf och red. JAg hade monami och jag kan inte påstå att jag gillar henne speciellt mke(A) Sen är jag faktiskt lite nöjd med mej själv också, jag ringde till destriktveterinärerna och kollade om prao. UTAN att vara nervös :) så nu blir det vecka 8 med veterinärerna :)

Idag red jag Tarzan barbacka! det gick faktiskt bra :)

nu ska vi äta ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

monami är finast =] <3

de är bara du som är konstig sara ;)

2009-01-26 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0