30/1 - 09

Sitter nu äntligen hemma och lugnar ner mej efter en lång vecka. Fattar inte hur jag kan var så trött :/ har lite dåligt samvete för jag nästan aldrig vid datorn på veckorna och aldrig bloggar ;)

Lite kort om veckan:

Måndag: Hände inte så mke var på skolan och sen hos tarzan :)
Tisdag: skola också.
Onsdag: På ridningen hade vi löshoppning och det var typ kul :)
Torsdag: skolan och sen var jag hos tarzan red barbacka :) Sen blev jag lite ledsen för jag inte var på hockeyn och såg sofia sjunga:) och så missade jag en person som också var på hockeyn ;)

Idag var jag med skolan på kdrf, hade monami.. idag var hon bara almänt jobbig och ovillig. helene sa att dom tror att hon har ont nån stans så därför är jag inte så sur på henne. Sen så följde ewe med till tarzan och prövade honom eftersom hon ska ta hand om honom när jag är i thailand :D

Sen har jag ett litet problem för tarzan inte gillar bettet och det är så himla jobbigt att hitta bett.. men nu gav fia mej ett tips som jag ska testa :) Hon har även hittat en matatonvagn till mej som vi (pappa) ska ringa på :)


Tarzan <3 



synes ;*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har ni ringt än?:D

2009-01-31 @ 13:01:23
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Hihi

Kan ni inte testa bettlöst då?

2009-02-20 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0