skolan..

sitter nu på skolan. jag har ingen dator hemma nu för den är sär och går inte starta :( och på skolan är vi typ hela tiden i stallet så jag kan nästan aldrig sitta vid datorn :(

Nu på skolan har vi hästena anotomi, vi ska kunna alla hästens delar, alla skelettets delar och även allt på engelska! inte lite.. men vad har jag att klaga på det är garanterat den enda läxan den har månaden ;)

JAg har fått veta att jag kanske har 8 veckors sommarjobb med att plantera skog så nu ska jag tjäna in min maratonvagn :D

Idag har jag också ridit prins på skolan, en tunn liten varblodskille, det var faktiskt riktigt roligt fast han var pigg och travade jättefort :P

vi synes ;*

Kommentarer
Postat av: Alice

Vem tusan är prins? (A)

2009-01-25 @ 01:31:38
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0