13/7 -09

Heej!

Har nu kommit hem och vilat en natt efter helgens tävlingar i Villvattnet. Det tar på väldigt mycket att bara vara på tävlingar. Nu var ju jag hästskötare till Sofia så man har aldrig tid att vara still. De få gånger jag hann sitta ner fick man ta vara på det. Inte för att klaga så fick jag ganska ont i benhinnorna.. Nu låter det som att det bara är tråkigt att vara på tävling men det är det inte! ALLT är askul. Stämmningen, pirret i magen (även fast jag inte tävlade), förberedningarna, ja allt.

När jag kom hem igår gick jag till Tarzan, det var ett tag sen jag träffade honom. Snäll som alltid var han. Tyvärr bangade jag ur när jag skulle rida, eftersom jag vet hur han är när han har stått (rätt så taggad) och så var jag så trött och den kombinationen brukar inte bli så bra.

Idag blir det att rida och sen cykla till kusen o co för att handla med Alice. Det är tydligen 50% på utgående sotriment och så har jag 150 kr rabatt och 10% på allt i butiken en gång. Jag har inte riktigt än tänkt ut vad jag ska köpa men det här beöver jag då handla:

*Ridbyxor
*Ridvantar
*läder grimma
*Vintertäcke
*Boots
*Benskydd
*Gummiskrapa
*Körbett

Det är säkert nått mer också som jag inte kommer på.


Tarzan i Kågemarken.
Skulle kolla om det gickk ladda upp bilder har i stugan även om intenet är så segt, och det gick det!


Synes
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0