14/7 -09

Tjosvejs!

Nu blev det ett litet break från solen så här innan lunch, har faktiskt pressat i en timme. Jag och Alice har nyss bestämt att vi ska träffas kl 3 på Royal, för jag ska kolla på ridbyxor. Vet att jag vill ha mörkblå och rutiga så vi får se vad som finns! Jag har bestämt att dom max får kosta 600 så att jag inte ska bli allt för fattig.

Igår var jag, Sofia och Alice hos Viccan och kollade på film och åt äppelpaj. Vi såg I taket lyser stjärnorna. Riktigt mysigt. Jag körde farfars moppe till kusmark så det gick lite snabbare än vanligt. I morgon är nog min moppe lagad och kommer gå som ett skott så se upp på vägarna!

Ikväll var tanken att fara till Bella i stan, så det  blir cykel;)

synes
/Sara

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Hehehe det var meningen;)

2009-07-21 @ 12:49:39
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0