21/7 -09

Nu var det ett tag sen jag bloggade så det blir lite punkt form på det som har hänt.

Tisdag var jag med Viccan, Bella, Bina, Natta och Viktor hemma hos Bella.

Onsdag såg jag Harry Potter på bio.

Fredag var jag på dagen med Alice, Viccan, Sofia, Ewe och Andreas och såg Liquid echoes på trästocks. På kvällen firade vi Sofia som fyllde 17 år!

Lördag Trästocks med Alice och några ur hennes gamla klass.

Söndag var jag på skellefte horse race möte hemma hos Sofia i det nya huset, efter red vi ut med Turre och Elle=)

Idag var det tänkt att jag och Sofia skulle fara och kolla hur vi ska köra, eller Sofia ska köra, med Turre på lördag. Men det vill inte bli bra väder, bara regn och regn..

Jag har fått ett mail av Julia min kompis som har flyttat till Syd afrika, hon har jag känt sen vi var 6 år och vi gick på dagis, vi har alltid varit kompisar och varje gång vi träffas, även om det inte blir så ofta så känns det alltid så rätt. Till hösten måste jag komma till Luleå och hälsa på, hon flyttar hem då. Saknar dej så sjukt mycket!<3 Det är faktiskt en sak jag har tänkt på, alla mina barndomskompisar som jag har känt sen jag var en liten plutt flyttar utomlands, Julia till Syd afrika och Simon till USA..

Nä nu kan jag inte sitta och mögla vid datorn nå mer.
Synes
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0