22/7 -09 *

Hejhej!
Nu är jag nere i viken som det kallas här i stugan, vi har firat Linda. Älska maten, det var nån kurrykyckling med ris, med jordnötter och cachewnötter<3 (ursäkta stavningen) Till efterrätt blev det chokladkaka med grädde och jordgubbar! MUMS Jag vet inte varför men jag hamnade lite i en emoperiod nu och kände att det var bäst att dra mej undan och sitta vid datorn. Dom har ju snabbt internet, så det gäller att passa på ;)

Idag gick det super att rida, även om vi träffade en travare och Tarzan blev lite het kunde han lugna ner sig. När jag var ute och sprang så gick det så himla bra, ville bara fortsätta att springa!

Hihi hittade lite söta bilder från oss som små.


Jag, Oskar, Lovisa, Felicia, Linnea och Julia i Mallorca 2003


Lovisa, Felicia, Linnea, Jag och Julia i Mallorca


Puss
/Sara

Kommentarer
Postat av: sofia

NAW:]<3

2009-07-23 @ 14:02:01
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0