24/7 -09

Tjo!

Igår var jag till Kusmark och hjälpte Sofia med att köra Turre, Imorgon blir det att köra på ett bröllop. Jag är faktiskt ärligt lite nervös för jag ska hoppa upp och ner ur trillan med kjol, vilket inte kommer bli det lättaste när det komplicerat redan med ridbyxor. Väl hemma igen i stugan for jag ut på en tur med Tarzan, han har aldrig varit så fin som då!<3 Lyssnade verkligen på mej och arbetade så sjukt bra.

Idag har det inte hänt mke alls, jag har sovit i solstolen (utan sol), kollat i h&mkatalogen och ridit tarzan. Han var fin idag också, inte som igår. Men det kan vara för att vi träffade fyra travare. Han behöll lugnet och det är ett stort +.

Ikväll blir det nog att chilla med Sofia och kanske Ewe:)

Puss
/Sara

Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Hehe oja^^

2009-07-24 @ 18:46:11
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0