30/7 -09

Tjosvejs!

Igår efter jobbet åt jag middag och drog ner till travet för att det var genrep inför gymkhanan. Lag 1: Jag, Sofia, Alice, Angelica och Exidus, Lag 2: Evelina, SaraB, Emelie, Carro och Costner. Efter genrepet drog jag till kdrf för att sova med Emelie, Alice, Ewe och Sara. Riktigt mysigt som alltid i stallet!

Vi steg upp 7 för då kom personalen till stallet. Kl. 9 bar det av till travet för det var Hästens Dag. Det var uppvisningar med Islandshästar, westernhästar, körning, dressyr, hoppning och gymkhana. Gymkhanan gick bra, vi i laget var nöjda efter vår insatts! Vi kom delad 3a med SRKs ena lag, 2a: SRKs andra lag och 1: Kdrf lag 2. Grattis<3

När jag kom hem efter att ha gått över berget var jag ganska trött så jag laddade om med kolsyratvatten, glass och hallon! Med ny energi och ett glatt humör red jag ut med Tarzan vilket gick riktigt bra!

Puss
/Sara
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0