4/7 -09

Sitter i stugan och har ont i huvet och är allmänt emo och depp... Idag steg jag upp 11 och sen har jag bara lyssnat på musik och latat mej. Idag har jag verkligen inte haft pepp till nånting... Ibland får jag bara dagar då man inte orkar göra nåt..
Var ut med T i ca en timma och skrittade, han var verkligen piggelin idag :)

Igår kväll var det stadsfesten då jag var med världens finaste människor, ni vet vilka ni är<33

Planerna för imorgon är väl inte riktigt klara, ni kan ju höra av er om ni vill hitta på nåt <3 för jag orkar verkilgen inte sitta hemma ;)

Synes
/Sara


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi idag ska du till mig ditt lilla emo!;*<3

2009-07-06 @ 09:39:17
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0