8/7 -09

Dåligt väder även idag... börjar bli lite less det är faktiskt sommar..
Igår kväll for jag till kg och var med natta, bina, bella, fredrik och moises :) Vi började med att gå till ica sen satt vi i soffan och spelade geni och kropp mot kropp. Jag var sjukt trött och jättesur.. :/ men piggnade till lite grann senare:) Vi såg filmer som Stjärnor utan hjärnor och dumpad :) Vi somnade väl vid 5 och jag var vaken hela tiden ;)

När jag körde hem från kg idag gick det fort med moppen ;D for min moppe är trasig så jag hade farfars moppe ;) Snart måste jag ringa Fia och kolla vad jag ska ha med mej till Villvattnet. Hon ska tävla Mys i körning:) Det känns som jag nyss var i Villvattnet, men jag hoppas det blir bra väder för det blåser ALLTID där ;P

Synes
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0