10/3 -09

Jag är verkligen sämst på att komma på rubriker!!!

Igår hade vi usmöte och det gick jättebra, det känns siom det var ett hyffsat sweriöst möte och vi fick lite gjort :) Även om jag var trött så var jag seriös hela mötet igenom, det kan också bero på Alice supergoda kakor, kladdkademuffins och chokladbollar<3 Nu har jag lite press på mej till nästa möte att komma på nåt riktigt fint att baka så jag håller standarden. Jag har ju 2 veckor på mej att klura ut nåt gott. :)

Idag har det varit lite segt hela dagen. Jag blir lite less på att skriva samma sak exakt varje lektion! om min APUplats. Vi fick rast 40 min tidigare men ändå det känns segt att fortsätta med samma sak om en timma igen! Imorgon kommer jag helt klart att möta min död, vi ska ha fysträning/brottning på idrotten. Jag hoppas verkligen att nån tjej vill joina mej annars kanske nån annan vill?

Dagens göra:
* Rida Tarzan :)
* Se Navy CIS (det är typ bra)
* Sova tidigt ;)

Kort om planerna denna vecka
ons: hoppträning, skola, idrott
tors: friluftsdag i bygdsiljum, rida tarzan, sova
fre: rida med skolan, tarzan, holken
lör: körträna?
sön: stallvärdinna

hare ;*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha tagga fys med grabbarna;)

2009-03-10 @ 22:21:14
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0