19/3 -09

Okej nu är jag på skolan och gör ingenting, vi fick just veta att naturbruks ska typ flytta till stan på atorp. Jag blir självklart överlycklig för att slippa den här skogen! men sen så klipps mina drömmar av och får veta att det flyttas efter att vi har gått ut :(

Igår så red jag costner på hoppträning. Det gick typ ganska bra hade taggat upp mej rejält, men sen gick det ändå piss!! JAg förstår inte vad som har hänt med honom, så fort jag lägger på skänkeln eller ber honom göra nånting tjurar han ihop lägger öronen bakåt! :(

Dagens göra: ja jag ska väl inte göra så mke eftersom jag kommer hem så sent. Men nu kommer jag på att jag åker ju med tora så jag är ganska tidigt hemma :) Väl hemma så ska jag till min lillaplutt som får sina tänder raspade idag :) sen ska jag plugga, typ förta gången den här terminen ;P

Dagens outfit:
*Jeans (även jag är chockad)
*teamsportia tröja
*gympaskor

Kort om planerna i helgen:
Fredag: Programridning med skolan LC:1 2008, färga håret?
Lördag: ULK :), vi ser väl vad som händer på kvällen ;)
Söndag: ULK forts. Stallvärdinna.

vi synes :)
/ Sara

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi hur gåre med "NU ska jag börja klä mig snyggt varje dag på skolan!!" Följer du det?;)

Hihi tagga ULK^^

2009-03-19 @ 12:09:00
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0