20/3 -09

Idag har jag ridit en liten derssyr tävling. Det var inte tävling bara träning men endå ;) Det gick faktiskt bra och jag hade Lafajette, hon ärt jättefin fast hon är sto ;P Efter det så gick jag till tarzan från jörnsvägen. Tarzan var fin idag också :) så jag är riktigt glad nu :) Efter att ha varit i stallet hela dagen så gick jag hem och handlade godis på ica och en LOKA smultron med citron.

Ikväll blir det nog att ta det lugnt och läsa När jag hör din röst, älskar boken<3 Jag har varit jättetrött hela veckan och måste nu vila så jag orkar konsentera mej hela helgen på ulken. Jag hade faktiskt inte tänkt spåra så jättemke den här gången ;P

dagens outfit:
*ridbyxor
*mjukisbyxor
*jacka
*mössa
Jag var faktiskt i stallet hela dagen ;)

synes
/Sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR: Japp det ska vi!! Hihi^^

2009-03-22 @ 16:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0