23/3 -09

Nu skriver jag en novell på skolan och det är faktiskt roligt, när man har en dator :)

Ihelgen var jag, Sofia, Alice och Sara på ulken, som vanligt var det alltid jätteroligt, interesant och gott :) Vi gick igenom en mängd interesanta saker :) Vi fick våra fina jackor med namn, ridsportförbundetslogga och så stod det ungdomsledare på den :) På kvällen kom Ewe och Josse och hälsade på vi badade och bastade. Josse for hem före Ewe och hon stannade väl till ungefär 1 eller halv 2 , jag minns inte (A) JAG ÄLSKAR ER ;* 
Efter ulken hade jag och alice teori på kdrf som vanligt och vi var lagomt pigga och spårade mer ju senare det blev ;)

Dagens outfit:
*Leggings
*Långt linne
*Tjocksockar
*Kofta
*Sjal

Veckans händelser:
Tisdag: Vi i stallet på kdrf, Tarzan skos
Onsdag: Hoppträning
Torsdag: Inga större planer
Fredag: Ridning med skolan
Lördag: Körträna, tjejkväll
Söndag: Stallvärdinna

Och nån gång under veckan ska jag hinna baka till usmötet på måndag :)

vi syns
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0