Hej hopp :)

Hejsan nu var det ganska länge sen jag var inne och bloggade, tycker nu jättesynd om dej alice för jag inte har kollat dina kommentarer. Du har säket löst det nu hoppas jag :)

Ni kanske märkt att jag åäö nu och det beror på att jag har mina kusiners dator nu :)

Tisdag: Vi åkte med tuktuk till en strand som heter Laem sing. Det var en mysig strand i ödemarken ;) Det som inte var så bra var att jag dagen före hade brännt framsida ben så jag solade bara ryggen och brännde då baksida ben så det blev lite problematiskt att sitta nån dag efter ;P


Onsdag: Vi åkte med longtailbåt till en ö. På vägen dit stannade vi och snorklade, jag var lite rädd till en början för jag är rädd fiskar, lite mesig javet (A). men jag vågade mej ner tillslut och det var faktiskt riktigt coolt :) Ute på ön satt jag mest i skuggan på grund av mina mkt röda ben.

Torsdag: Vi gick bara ner till våran strand. JAg mamma och Linda( min farbrors fru) gick ganska långt, ca 3km och köpte en massa foppatofflor, dom är sjukt billiga 150 bath. det är då 150/4 ;) Efter lunch hyrde vi vattenskotrar, vi fick inte en var utan pappa körde skotern och satt jag och oskar bakom. Det var jättekul och jag höll på att flyga ett X antal gånger ;)

Fredag: Idag sista dagen på hotellet har vi bara slappat i poolen. Mina kräfftröda ben är inte längre röda så jag har pressat hela dagen typ för att ta igen det jag har missat :) Det är typ det vi har gjort idag förutom att äta glass och batat :)

Imorgon kommer vi åka hem från hotellet 5 på morgonen thailansk tid, det känns lite jobbigt men jag överlever nog :)

Jag saknar alla grymmt mke och längtar faktiskt hem nu :) Hoppas ni har det jättebra och jag saknar er ;* Är ganska less alla ungar här för att umgås med dom 24/7 är ganska jobbigt för dom håller ALDRIG käften..

Synes snart :)


Kommentarer
Postat av: eewwe

2009-03-07 @ 01:33:35
URL: http://ejoohansson.blogg.se/
Postat av: eeww

WIEE, KRÄFTA!<3 :*



Saknar dee<33

2009-03-07 @ 01:34:17
URL: http://ejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0