mamma mia.

Nu har jag koll pa dagarna igen :)

Fredag: Vi var forst pa stranden och sen pa kvallen at vi middag pa en resturang dar dom spelade musik live pa en scen. det slutade med att jag och mina kusiner/syskon var pa scenen ocksa, och tror det eller ej sara nilsson sjong mamma mia solo! okej det blev bara refrangen, men enda :S

Lordag: Vi gjorde inget speciellt pa dagen men pa kvallen var vi och at middag pa en resturang som hette dinopark,allt var typ i dinosariestil, innan vi at spelade vi minigolf. Det var en jattecool bana, det var som att spela i en djungel :)

Sondag: Vi lag bara vid poolen hela dagen och vilade eftersom min smarta bror typ inte hade druckigt nagot dan fore sa han hade spytt hela natten. men jag tycker typ om att bara ta det lugnt och inte behova tanka :P

Idag, mandag: Vi var till patong och badade pa stranden, dom har ett vattenland i havet som vi badade i, det var da bla studsmattor en klattervagg och mangder med andra saker :)

Vi synes ;)

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh jag har också varit på Dinopark!=)

Riktigt roligt!

Åh det låter som ni har hur kul som helst. Jag är så himla avis på deeeeg!

Jag ska hälsa från tarzan. Han saknar dig väldigt mycket. Vilket jag också gör=)

Han fyller ju år imorgon. Så jag funderar vad jag ska göra/köpa men har inte kommit på någon än...

Jag fortsätter att brottas med honom i stallet men idag var han riktigt duktig och stog nästan kvar=)

Men jag har en liten knut i magen hur det ska gå med hans bal han har i hagen.. den är nästan slut så jag vet inte riktigt hur jag ska göra...

Men det ordnar sig nog!=)

Oj det här blev en riktigt lång komentar... :S

Men jag hoppas att du njuter när du är borta.

Pusspusssssss!=)<33

2009-03-02 @ 17:43:20
URL: http://aliceli.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jäklar Sara!! Nu vill vi höra dig sjunga när du kommer hem!!

Håller med Alice, vi saknar dig, som faan!!:( Det suger att du inte kommer vara med och fira våra kära muppungar imorgonkväll!:(

Men shoppa mycket, sola mycket och chilla mycket!!

Ha det bäst!!

PussHej(L)

2009-03-02 @ 22:52:09
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Alice

tarzans bal i hagen är slut.

Vad ska jag göra?=)

2009-03-04 @ 19:40:57
URL: http://aliceli.blogg.se/
Postat av: eewwee

Håller med Alice å sofia, saknar dej som fan<3

kom hem snart flikka:D



2009-03-04 @ 20:21:13
URL: http://ejoohansson.blogg.se/
Postat av: Lii

Jag har åxxå varit i dinopark:]

2009-03-11 @ 15:11:24
URL: http://liiaktell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0