tillbaka till verkligheten

jaha, nu är man hemma igen efter att ha typ rest hela dagen vi startade med flyget 8.40 thailänsk tid vilket är då 2.40 på natten svensk tid. Sen kom vi till sverige 17.20 vilket blev att vi flög väldigt många timmar. Vi mellanlandade då i dubai. Jag tycker att det är väldigt snålt med flygmaten för vi fick bara mat 2ggr så jag var typ döende när vi landade, hade då inte sovit på ca 24 h. och bara ätit 2ggr. Vi hittade inget att äta på flygplatsen och bilen gick självklart inte igång!! När vi väl började åka hem somnade jag direkt och sov hela vägen hem.

Nu sitter jag och har det skönt och kollar lite på kdrf:s hemsida och min mail för att se vad som ska hända till veckan och vad jag har missat.

vi syns
(kommer med bilder så fort som jag orkar ladda upp) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0