18/5 -09 igeen

Nu har jag kommit hem från T. Han har tappat en sko så det blev ingen ridning idag :( hade peppat idag :) Eftersom hästarna sover ute nu.... så går det fort i stallet och jag slipper mocka.

Ikvl ska jag se på tv och vila, har fått en förklaring till varför jag är så trött. Det är så att idag när jag gjorde matte så efter 20 min hade jag jätteont i huvudet bakom ögonen, kunde inte koncentrera mej och såg typ inte vad jag läste, så jag tror att jag har synfel, hade ju det 5an till 8an men slutade ju använda glasögonen. Nu tror jag att jag har fått tillbaka det... Maggan min mattelärare sa att man blir jättetrött när man ser dåligt så där har vi problemet. 

När jag kom till stan från btk åt jag en glass med mamma och då stod vi utanför optikern på vintergatan och jag såg ett par skit snygga glasögon, men mamma sa att dom var för dyra för att ha som läsglasögen :( Men vi får se hur det blir än är det inte över ;)

Synes;*
/Sara 

(Tänkte lägga upp en bild men det gick inte så bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0