19/5 -09

Fram tills nu har jag bara latat mej vilket var riktigt skönt, har legat framför tven och sett film och lyssnat på musik. Har faktiskt gjort lite nytta också har ringt folktandvården och smsat med anna. Så vi får sova på kdrf :) Innan jag far till stallet ska jag också ringa rolf, och jag som älskar att prata i tetefon eller hur var det nu.. har bara skjutit upp det hela tiden men nu måste jag verkligen göra det!

Ikvl har jag tänkt följa min syrra till hennes ridning och kolla och det var hur länge sem som hälst :) Och sen har jag tänkt tanken att fara ut och springa så vi ser ju hur det blir med det ;)

När jag satt och letade bilder vi skulleförstora hittade jag den här då både jag och Kevin var mini


Synes ;*
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0