23/5 -09

Det finns faktiskt en anledning till att jag inte har bloggat nu och det är för att jag har varit i stugan UTAN internet. Nu är jag hos farmor och farfar :) har fått läsk och popcorn<3

En sammanfattning av det som har hänt:

Ons: Hoppträning, sen sov jag, ewe, alice, therese, jennifer, sara och emelie på kdrf :) T fick nya skor.

Tors: Träningstävling hoppning, hoppade costner i 70 och 80. Jag blev utesluten i båda klasserna av olika anledningar i 80 fick jag tugga grus så nu blir det tårta<3 Jag är nöjd med våran insatts för det känns som jag kan bestämma lite mer över honom :) och kan inverka. Red med julia, T var jättefin :) men aspigg för han har stått så mke...

Fre: Red T. på kvällen cyklade jag till staan och aliice :) vi såg film och bara chillade :) Sen prata jag med fia i mobilen :) Kl 1 cyklade jag hem igen, det är så sjukt skönt att cykla hem från stan på natten det är sommar för mej<3

Nu idag har solat och varit till T han har tappat en till sko.. så nu blir det att stå igen =/

synes ;*
/Sara


Kommentarer
Postat av: ewe

sv: see den!! Vi såg den igår och den va typ bra:]

2009-05-23 @ 20:15:22
URL: http://ejoohansson.blogg.se/
Postat av: Sofia

T-t-t-t-tugga grus(A)



Hihi:*<3

2009-05-23 @ 21:33:04
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0