8/5 -09

Nu sitter jag hemma och är ganska nöjd med mej själv för jag har lyckats övertala min familj att inte sova i stugan i natt, jag sa att då sover jag själv och dom mesade ihop och sov hemma också!

Idag så var vi på kdrf på skolan :) Jag red dressyr på exidus, han är typ fin :) sen måste jag säga att jag vill verkligen hoppa sista gången... och inte barbacka. Sen en lite påminnelse, dra sadelgjorden och det blir lättare!

Okej slut på tjatet... Tarzan var hur fin som hälst! :) Fast lite töntig i stallet blev han jättespänd och stirrade in i sin och ziccans box och jag lovar även om jag hade radion på hörde jag jättehögt att hjärtat slog på honom. När jag stog där och tittade på honom och försökte kolla vad det var slog det mej att det är ett spöke i stallet, garanerat! ;O Tur att det är ljust länge nu ;) När vi red var han jättefin och inte spänd alls och lyssnade jättebra :)

Imorrn blir det btk, det är öppethus på naturbruks. Kom det börjar 11.00 :) Jag smsade till Tage och sa att min buss kom till stan kvart i nio. Han ringde upp mej eftersom han inte kan smsa och sa: Jag såg mejlet du hade skickat! Jag kan meddela att jag höll på att bryta ihop totalt! ;P

söötheeesten ;*


Vi syns ;*
/Sara
 

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHAHAHAHA jaa dra åt sadelgjorde är alltid nått!



Aw men lilla T<3=)

2009-05-09 @ 01:21:12
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0