15/11 -09

Tjo!

Igår kväll gick bilen till bure där vi gjorde allt från att äta middag till att se skräckis! Det var seriöst första gången jag såg en hel skräckis utan att somna. Kvällen/natten var superkul!

Idag hämtade pappa oss i bure efter en GOD frukost hos Moises. Sen hemma snackade jag lite med mamma innan jag och pappa for till stallet, där det inte gick rida för T fick bara styltor. Efter blev det USmöte på kdrf där vi kom fram till mke vettigt! Är jättetaggad på US nu. Sen övningskörde jag hem och jag hoppas att jag inte skrämmde Li för mycket när hon åkte med.

Morgondagen känns inte peppande, ni som vet varför vet det och det räcker. Ska verkligen inte vara deppad nu!! Men hur lätt är det när man är sjukt förvirrad.. Livet suger helt enkelt..

/Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0