5/11 -09

Tjo!

Hela dagen har jag varit på kdrf. Började med att jag cyklade till kågemarken och släppte utt hästarna och mockade sen fortsatte cykelresan till kdrf. Under skolan så red jag dressyr på Urchin, vi såg en film om bett och pratade om doping. När alla i min klass for hem stannade jag kvar och fick en skiss av Anna så jag kunde bygga bombana till henne i manegen. Under kvällens gång hade jag teori med barnen, hästensdelar och olika stö att ha i boxen. När det var klart tog jag cykeln hem. Det är faktiskt riktigt skönt att cykla, nästa gång ska jag ha pumpade däck!

Nu ikväll blir det att slappa framför TV:en och sova! Måste passa på att sova för min helg blir ganska späckad!

Fredag:
* Skola
* Stan med Fia
* Kdrf, fixa spökstig och ha spökkvällen
* Sova på Kdrf

Lördag:
* Helgjour kl 7
* Åka bil till T mocka och rida
* Hem fixa klader äta middag mm.
* Skjuts till Kdrf och ta in hästarna
* Ta mej till Kusmark, förhoppningsvis nån som har vägarna förbi
* Chilla hos Fia

Söndag:
* Jouren kl 7
* Tillbaka till Kusmark?
* Till T
* Ta in hästarna på kdrf kl 14
* Farmor och farfar?
* Hem och sova

Sen börja Måndag med tappskoprov!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0