8/11 -09

Tjo!

Sitter nu vida datorn och funderar på att gå och sova. Är riktigt trött och seg. Men glad! I helgen har jag gjort allt som planerat kanske nåra grejer jag hoppade över. Måste säga förlåt för mitt humör i fredags, kan man vara mer emo? Och säga tack till alla som står ut med mej när jag är emo, och tack för att ni får mej lycklig igen!<3

Ikväll har jag letat på internet efter hovens delar, sömmens delar och hovslagarverktyg. Det har väl gått sådär har hittat lite men inte det jag ville hitta mest. Varför jag måste hitta det är för att båda jag och Fia lyckades misslyckas med att ta med papprerna från skolan och vi har tappskoprov imorn.. Bli att plugga imorn på morgonen.

Sen måste jag säga att jag älskar min älskade lilla häst!! Han är världens bästa<3


Tarzan på kdrf

/Sara

Kommentarer
Postat av: alice

t är söt :)

2009-11-11 @ 10:29:23
URL: http://aliceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0