9/11 -09

Tjo!

Idag har dagen funkat riktigt bra. Provet gick bra, tror jag. Det kändes då så! Sen blev det ett dressyrpass på Diva för Frida. Även då kunde jag tänka ganska possitvit. Idag svajade även inte humöret så mke, det var på en ganska glad och lite lätt spårad nivå. Efter skolan gick jag och träffade pappa på telia butiken för att vi skulle låsa upp min telefon så jag kunde skaffa halebop! Måste säga att han i kassan var lite speciell och jag kunde inte hålla mej seriös, "det blir 300 riksdaler", "får jag besvära med legitimation", "får jag be om en autograf" (A) vem säger så?

Hos T gick det hyffsat, han var jättefin men jag fick ont i axeln och kunde bara rida 15 min så resten fick bli skritt.. Jag börjar faktiskt bli ganska less på min axel nu. Men jag kan ju bara vänta för enligt läkaren så kan det ta upp till 9 månader innan den blir bra :/

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0