18/9 -09

:D:D:D

Kom nu hem från stallet och är jättespeedad!! Jag och Sofia var och kollade när ettorna red. Efteråt red jag Tarzan, han var bara bäst! Först blev det dressyr och sen avslut på travbommar. Sofia måste typ vara världens hårdaste ridlärare för jag har aldrig varit så här trött efter att ha ridit.(A) Hon står där i mitten och säger typ ett ord i taget och det blir jättejobbigt. Fattar ni? Nu har jag bestämt mej vad jag tycker Sofia ska jobba som ;) Du kan iaf få bli min personliga tränare!

När jag skrittade hem från kdrf kom jag på att jag är helt seriöst mer peppad att tävla dressyr med T än att hopptävla imorn med Kansas.. Jag är verkligen inte peppad för imorn det känns som inte samma sak att inte tävla Costner längre. Nu insåg jag hur mycket jag saknar honom..<3 Fast det nån gång måste jag ju gå upp på häst så.

Vill ha saker:
* Blå tävlingskavaj
* Ridhjälm
* Stövelväska
* Pannband till T
* Blå huva till T


Jag och Costner på SRK
Foto: Julia H

Synes;)
/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0