120410 @home

Efter många om och men överlevde jag skolan. Mycket på grund av det fina vädret. Efter skolan blev det att inviga sommarn med mjukglass. Väl hemma blev det en snabb middag och sen stallet. En timmes tur i det fina vädret med Tarzan. Nu har jag kommit in och bakat chokladbollar med min syster och sitter och tittar i h&m katalogen. Är riktigt sugen på att beställa något. Som några av er vet så har jag en väldigt lång lista på saker som jag vill ha till sommarn.

Imorn blir det att överleva skolan och sen stallet, det känns skönt att jag inte har så mycket jag ska hinna med så det blir för hoppningsvis en joggingtur också.


Jag som blond för typ två år sen;P

Tjing;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0