150410

Blev ingen uppdatering igår men kan sammanfatta dagen så här, skola gjorde nästan ingenting, middag hos Natta med snack och youtubeklipp, träffa Viccan innan hoppträningen då jag hade Exidus. Det var första träningen utomhus!

Idag har vi varit på Kdrf med skolan som varje torsdag. Det stod hoppning på schemat och jag fick Lafayette. Det gick helt okej. Men är mest nöjd med framridningen och framhoppningen. Efter skolan då gjorde jag Tarzan och sprang hem från stallet.

Nu har jag gjort allt jag hade tänkt idag och har hela kvällen kvar.

Imorn blir det skolan, stan, stallet, återträff med alla 92or från kåge!


Jag och Costner, hoppträning för kanske ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0