190410 in my bed..

Dagen började faktiskt bra, glad, hyffsat pigg och lite smått taggad på att göra något vettigt. Men det ändrades väldigt fort. När jag väntade på att bussen skulle komma ville jag bara spy, huvudet sprängde och jag ville sova. På vägen hem från stan fick jag i mej två plopp men det hjälpte inte mycket. Klarade inte ens av tanken att rida och det var jobbigt att bara borsta tarzan. Har försökt allt som brukar funka när jag mår så här, vitlök, socker, choklad och en bra serie men inget funkar.. Planerar en tidig kväll med ipren och musik så kanske jag mår lite bättre imorgon.

Jag som hade tänkt få mycket gjort ikväll men det blev inte riktigt så, för skriva en lista och ta tag i det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0